Habitat

Z Astroneer Wiki
Habitat
250x250px
Detaily
Třída Velké
Skupina Jednoduché
Typ Modul
Recept 2x Měď
Vyrobeno v Střední tiskárna
Výzkum {{{research}}}

Habitat, kódově označený "Dropship", je struktura, která vám umožní založit nové základny tím, že ji položíte na zem a aktivujete podržením E. Pokud není habitat aktivován, chová se jako jakékoli zařízení, které můžete vytisknout z tiskárny, tudíž můžete jej připojit k libovolným dvěma přilehlým modulovým slotům, a také jej nosit ručně nebo vozit na vozidle.

Když hráč zemře, přiletí zpět k habitatu, pokut byl posledním použitým modulem (hráč si do něj sedl dříve než například do vozidla).

Po aktivaci se jedná o:

  • Rozbočovač základny
  • Místo, kde se můžete chránit před bouřkami, když se v něm schováte podržením klávesy E (nebo X, pokud používáte Xbox).
  • Způsob, jak uložit hru.
  • Oživovací bod v případě úmrtí (Nutnost alespoň jednou do habitatu vstoupit).
  • Nekonečný zdroj kyslíku.
  • Má malý generátor RTG, který poskytuje stejnou energii jako malý solární panel, (pouze však první startovací habitat, habitat vytvořený hráčem energii neposkytuje).
  • Prostředí má dva boční otvory pro připojení až dvou malých předmětů.

Poznámka: Habitat nevytváří kyslík, dokud není zakotven.

Trivia[editovat | editovat zdroj]

  • Zvláštní zvýraznění objektu Habitat, který byl vytvořen pomocí Medium Printer, ukazuje, že se jedná o "Dropship".
  • Obecně známá chyba může být způsobena Habitatem. Pokud hráč zemře při vstupu do Habitat, může v něm zemřít a následně nelze sebrat předměty mrtvoly.

Gallery[editovat | editovat zdroj]

Šablona:Tier-3