Objevování

Z Astroneer Wiki
  • v překladu*
Objevování v Astroneer[editovat | editovat zdroj]

Skládají se z velkého počtu různých scénářů náhodně generovaných po celých planetách. Objevování nabízí celou řadu surovin, artefaktů, hádanek a úkolů, které mohou být velmi cenné jak během začátků, tak i v průběhu hry. Je to i vzácný zdroj rafinovaných rud pro zakládání základny. Velmi vzácné předměty lze najít i hluboko v jeskyních, například space debris artifacts

Většinu nalezených objektů lze odtáhnout pomocí navijáku.

Vraky satelitů[editovat | editovat zdroj]

Velký bílý cylindrický satelitní kus[editovat | editovat zdroj]

Velké bílé válcové kosmické lodě vždy obsahují 1-místný a 4 zdroje. Ty jsou připojeny k centrálnímu paprsku uvnitř kosmické lodi, přístupné přes velkou díru v boku. Zdroje se pohybují od běžných po vzácné. Obvykle jsou 1-2 artefakty rozptýleny kolem místa havárie, částečně zakopané v zemi. Vysílá rádiový signál se sotva slyšitelným kódem morse kódu.

Solární panely[editovat | editovat zdroj]

Solární panely jsou prostorové objekty, které se skládají z jediného velkého solárního panelu a spojovacího bodu. Solární panel je jednostranný a pokud je obrácen k slunci, generuje energii, která může být nasazena do vozidla. Přehrávač nebo vozidlo mohou být přesunuty. Více informací naleznete v tématu Solar Array.

Rozbité Solární panely[editovat | editovat zdroj]

Rozbité solární pole lze nalézt částečně nebo úplně zakopané. Tenhle nemá přípojné otvory pro napájení.

Chytil Lander[editovat | editovat zdroj]

Crashed Pod je malý ve srovnání s jinými vesmírnými objekty, takže je mnohem těžší zjistit. Jedná se o jednu podložku se třemi připojovacími body, které obsahují zdroje od běžných po vzácné. Obvykle jsou 1-2 artefakty rozptýleny kolem místa havárie, částečně zakopané v zemi.

Satelitní vraky[editovat | editovat zdroj]

Nějakou jinou variantou vraků družice obsahuje tento objekt náhodné množství zdroje (někde mezi 3 a 8) a někdy může nastat 1 místo.

Kompletní kosmická stanice[editovat | editovat zdroj]

Kompletní sestava různých satelitů se objevila v celé hře. Obsahuje 1 artefakt a 4 zdroje připojené k centrální desce ve středu plavidla. Vstup byl získán z obou stran, aby získal všechny položky. Satelit nemohl být posunut ani při použití více navijáků, ale byl schopen se zvednout na povrch pomocí terénního nástroje. Truser byl schopen být připojen k vnitřku, ale neudělal nic, ani s 3 připojenými kanystry hydrazinu. Ty mohou být také zničeny dynamitem.

Historické sondy[editovat | editovat zdroj]

Objekty navržené po historických sondách. Mohou být přetahovány kolem (kromě Hublova vesmírného dalekohledu) pomocí navijáku.

Hubblův vesmírný dalekohled[editovat | editovat zdroj]

Může být nalezen pod zemí, částečně nebo zcela zahrabané. Jedná se o hádanku a informace o tom, jak jej vyřešit, naleznete na stránce Satelit. Odměna je jednotka lithia, jakmile je puzzle dokončena.

Keplerova vesmírná observatoř[editovat | editovat zdroj]

Může být nalezeno pod zemí, částečně nebo zcela zahrabané. Obsahuje artefakt. Vydává konstantní modulovaný tón.

Mariner 10[editovat | editovat zdroj]

Může být nalezeno pod zemí, částečně nebo zcela zahrabané. Obsahuje artefakt. Vydává konstantní hučení.

Nové horizonty[editovat | editovat zdroj]

Může být nalezeno pod zemí, částečně nebo zcela zahrabané.

Sputnik[editovat | editovat zdroj]

Cestovní modul[editovat | editovat zdroj]

Podzemní, částečně nebo zcela zahrabané. Vydává nějaké podivné statické a zmačkané zvuky předtím, než se zvukové vzduchové brzdy uvolní a spousta zkomolených zvuků hraje předtím, než udělá tajný kód Morse poté, co přehraje náhodnou hudbu předtím, než skončí.

Různé objevy[editovat | editovat zdroj]

Mrtvý průzkumník[editovat | editovat zdroj]

Občas v jeskyních se setkáte s mrtvým průzkumníkem. Většinu času uvidíte pouze batoh na povrchu, zatímco tělo je pod ním. Batoh má vždy zdroje od běžných po vzácné. Je také pravděpodobné, že na Batoh budou k němu připojeny baterie Baterie, [[Kyslíková nádrž] a [[Dynamit]

Občas v jeskyních se setkáte s mrtvým průzkumníkem. Většinu času uvidíte na povrchu pouze batoh, zatímco tělo je pod ním. Batoh má vždy zdroje surovin od běžných po vzácné. Je také pravděpodobné, že na batohu budou připojeny baterie, [[Kyslíková nádrž|kyslíkové láhve]] a [[Dynamit|dynamit]]

Batoh byl staršího typu, což naznačuje vyslání průzkumníka před výrobou novějšího typu

Obří kostra[editovat | editovat zdroj]

Celá nebo její části, stejně jako čelisťová kost obsahují artefakty, lze je najít na povrchu i v jeskyních

Raketový pohon[editovat | editovat zdroj]

Krátký odstavec, celý je zde: raketový pohon.

Lze nalézt hluboko v jeskyních. Lze připojit na malý i střední rover. Found deep in caves, the Thruster can be mounted on the back of a Rover or Truck a poskytuje přídavný pohon při jízdě do strmého kopce. Pro svoji funkčnost je zapotřebí připojit kanystry s hydrazinem, jsou tam dostupné 4 sloty na kanystry. Jedna nádrž hydrazinu (paliva) vydrží na 10 vteřin.

Kuličky[editovat | editovat zdroj]

Krátký odstavec, celý je zde: kuličky.

Záhadné černobílé kuličky s různými vzory, které lze v hluboké hloubce najít v jeskyních. Vyzařují slabou záři a mohou být zvednuty a namontovány na dvojitých úložných místech. Až do verze 119 se na světě objevila jen jedna z koulí, Zebra Ball. Od té doby byly představeny dva další: jedna tečkovaná a druhá s kostkovaným vzorem.

Trosky[editovat | editovat zdroj]

V okolí kosmické lodi se nachází řada malých vraků. Některé z nich lze nasadit do dvojitých slotů nebo dokonce na batoh hráče. Trosky mohou být vloženy do středního drtiče nebo velkého drtiče a stávají se Scrap. Můžete vyobchodovat Šrot za jiné suroviny s pomocí obchodní platformy.

Resource Drop Pod[editovat | editovat zdroj]

Zásobování surovin Drop pody se generují náhodně kolem vaší oblasti základny a na celé planetě Terran. Budou vždy obsahovat dva balíčky surovin, jednu běžnou surovinu a jednu vzácnou. Vypadá to jako pyramida z bílých kuliček, ve chvíli kdy se k tomu přiblížíte, vrchní část se odklopí a jsou suroviny odhaleny.

Rozbitý Research Catalog[editovat | editovat zdroj]

A broken Research Catalog was added before to tease its fixed counterpart's arrival.

Rozbitý Rover[editovat | editovat zdroj]

Rozbitý Rover. Tento vrak nemůže být skartován. Lze ale skartovat kolo ležící vedle vraku.

Gallery[editovat | editovat zdroj]